Overzicht

Krijg ik mijn geld terug bij retourneren?
Wij willen graag dat u blij bent met het product dat u heeft gekocht. Helaas is dit niet altijd het geval. Indien u wilt retourneren is dit mogelijk en krijgt u binnen 14 dagen uw geld teruggestort.

 Echter dient deze wel aan bepaalde voorwaarden te voldoen:

1.     Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn.

2.     Het product dient (indien mogelijk) in de originele verpakking verpakt te zijn.

 

Bij de retourzending ligt het risico van het eventueel kwijt raken of beschadigen van producten bij de klant.
Wij raden u dus aan dat u uw product goed inpakt en de track & trace code goed bewaard.

Krijg ik mijn verzendkosten bij een retourzending terug?

– Indien u de gehele bestelling
retourneert, krijgt u uw aankoopbedrag + de betaalde verzendkosten terug.
– Indien u een gedeelte van de bestelling
retourneert, krijgt u uw aankoopbedrag terug. De betaalde verzendkosten van de
heenzending niet.

Let op! De retourkosten zijn voor uw eigen rekening.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?

Binnen 14 dagen wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee u heeft betaald. 

Wat is de retourtermijn?
De retourtermijn bedraagt 14 dagen. Geteld vanaf de dag dat u de bestelling in ontvangst heeft genomen.

 

Krijg ik tijdens de uitverkoop ook mijn geld terug? 
Indien u binnen 14 dagen via de juiste wijze retourneert, krijgt u ook tijdens de uitverkoop uw geld teruggestort.
Echter dient deze wel aan bepaalde voorwaarden te voldoen:

1.     Het product dient ongedragen en onbeschadigd te zijn.

2.     Het product dient (indien mogelijk) in de originele verpakking verpakt te zijn.

Bij de retourzending ligt het risico van het eventueel kwijt raken of beschadigen van producten bij de klant.
Wij raden u dus aan dat u uw product goed inpakt en de track & trace code goed bewaard.

Hoe kan ik retourneren?
Online retourneren

U kunt uw retourformulier downloaden. U kunt deze invullen en bij de retourzending doen. Indien de verzenddoos die wij u hebben gestuurd nog goed is, kunt u deze doos gebruiken. RETOUR FORMULIER

Hoe kan ik ruilen?

Online ruilen

U kunt uw retourformulier downloaden (onderaan de pagina staat een link). U kunt deze invullen en bij de retourzending doen. Indien de verzenddoos die wij u hebben gestuurd nog goed is, kunt u deze doos gebruiken.

Ruilen voor een ander product werkt zo:

1.     Stuur je bestelling naar ons retour.

2.     Stuur ons een mailtje dat u het product wilt ruilen, email:
info@victoriashaarmode.nl
Wij hebben hiervoor ook uw ordernummer nodig. U krijgt van ons een unieke
kortingscode, zodat de verzendkosten gratis zijn voor u.

3.     Bestel het gewenste product op onze site.

4.     Vul bij kortingscode de unieke kortingscode in die u krijgt van ons.

5.     Wij maken een nieuwe zending aan en sturen deze naar u op. U ontvangt dan
nogmaals een orderbevestiging met de track & trace code.

6.     Indien wij de retourzending hebben ontvangen, betalen wij u binnen 14 dagen
terug.

 

 

Wanneer mag ik mijn product terugsturen?
Wij vinden het heel erg vervelend dat de schoenen niet aan uw wensen voldoen. U kunt de producten uiteraard terugsturen, maar deze dienen wel aan de volgende voorwaarden te voldoen: 

1.     U dient de producten terug te sturen (indien mogelijk) in de originele verpakking.

2.     De producten zijn ongedragen en bevinden zich in de oorspronkelijke staat.

3.     Graag het retourformulier invullen en bijvoegen bij de retourzending. Deze
kunt u hier vinden: LINK RETOURFORMULIER

 

Hoe moet ik mijn product inpakken om het terug te sturen?

Hergebruik de verzenddoos of gebruik een andere stevige verpakking.  

Heeft u nog andere vragen m.b.t. ruilen of retourneren?

Stuur dan een mailtje naar info@victoriashaarmode.nl